Ondersteunend team

Maak kennis met het ondersteunend team dat zorgt voor een soepele werking van onze 6 scholen! Ze werken achter de schermen om ervoor te zorgen dat onze leerlingen en leraren alles hebben wat ze nodig hebben om te slagen.

Coördinerend directeur

Onze coördinerend directeur is Tamara Mascia.

Tamara zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, ze houdt toezicht op alle overkoepelende aspecten van onze scholen en zorgt ervoor dat iedereen op dezelfde pagina zit.

Personeelszaken

Anja Schrijvers is de verantwoordelijke voor personeelszaken, ze zorgt voor alle administratie van ons personeel.

ICT-Coördinatoren

Onze technische en pedagogische goeroes-ICT-coördinatoren Eleander Maes, Kurt Keunen en Geert Jordens. Deze drie musketiers houden onze scholen up-to-date met de nieuwste technologie, zodat onze leerlingen toegang hebben tot de tools die ze nodig hebben om te gedijen in het digitale tijdperk.

Perventieadviseur

Guido Gieraerts is onze eigen preventieadviseur. Guido zorgt voor de veiligheid van onze scholen en zorgt ervoor dat alle gezondheids- en veiligheidsvoorschriften worden nageleefd, zodat onze leerlingen en medewerkers zich comfortabel en beschermd voelen.

Met dit team aan onze zijde kunnen we elke uitdaging aangaan en het best mogelijke onderwijs bieden voor onze leerlingen.