Schoolbestuur

Welkom op onze school, waar de raad van bestuur een cruciale rol speelt in het bieden van hoogwaardig katholiek onderwijs en opvoeding. Onze scholengroep wordt geleid door een toegewijde raad van bestuur die zich inzet voor de ontwikkeling van onze leerlingen.

De taak van onze raad van bestuur is om het katholiek onderwijs en de opvoeding te in onze scholengroep te bevorderen. Zij streven naar een allround ontwikkeling van onze leerlingen, met aandacht voor schoolse, sociale, godsdienstige, culturele, wetenschappelijke en sportieve vorming, volgens de richtlijnen van het katholiek onderwijs en onze eigen pedagogische methode.

Kies voor onze scholengroep en vertrouw op de expertise van onze raad van bestuur voor de beste start voor de toekomst van jouw kinderen!

Uberto Caubergh

Ondervoorzitter